Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

יותר מ- 50,000 גולשים לקחו חלק בקמפיין של רנואר לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בארץ

יותר מ- 50,000 גולשים לקחו חלק בקמפיין של רנואר לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בארץ

הקמפיין נערך באמצעות ה- FACEBOOK למשך שבועיים במהלכם התבקשו הגולשים לבחור את עשרת הברים השווים ביותר בארץ מתוך רשימה שפורסמה בדף החברה ובעיתונות הכתובה רשת האופנה רנואר, יצאה במהלך חודש ספטמבר בקמפיין אינטראקטיבי באמצעות ה-FACEBOOK , תחת הסלוגן "BAR TRIP, TOP 10 BARS", הקורא לגולשים לבחור את עשרת הברים השווים ביותר בארץ.

בתום שבועיים של פעילות , רנואר מדווחת על הצלחה חסרת תקדים לקמפיין באמצעות הרשת החברתית FACEBOOK. מנתונים שאספה הנהלת הרשת עולה שיותר מ-50 אלף גולשים השתתפו בפעילות ויותר מ-30,000 חברים חדשים הצטרפו לדף החברה ,במטרה לקחת חלק בפעילות , לבחור את הבר האהוב עליהם ולהשתתף בהגרלות השונות אשר הציעו כרטיסי GIFTCARD של החברה וסופי שבוע מפנקים באילת. הפעילות לוותה בקמפיין אינטרנט, בעמוד ה-FACEBOOK של רנואר ,בעיתונות הכתובה ובפעילות קד"מ רחבה ברחבי הארץ ,בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים ויצרה באזז אמיתי ברשת ודיון רחב סביב הקמפיין .

במסגרת הקמפיין אשר נוצר באמצעות משרד הפרסום "אברהם", וחברת התוכן THE BOX ,רנואר פרסמה רשימה של 45 ברים מובילים באזור: מרכז,דרום, צפון ןאילת מתוכם יכלו הגולשים להצביע 10 פעמים באמצעות כפתור ה- like.

מתוך רשימה זו, נבחרו 4 ברים מאזור הצפון: אבלון בנהריה ,מיידלרס בקריות פרנג'ליקו והסליק בחיפה, 3 ברים מאזור המרכז וירושלים :GOSSIP בת"א , ברשבסקי בראשל"צ ורוזה בירושלים, 3 ברים מאזור הדרום: דראפט בב"ש, סמילנסקי בב"ש ופאב גבולות בקיבוץ גבולות והאווניו פארק באילת, שם גם תיערך מסיבת סיום המסע ב- 28-29.10.

אל הברים הזוכים הגיע מיניבוס ממותג רנואר בסוף השבוע האחרון בליווי הפרזנטורים של הרשת עוז זהבי ואור גרוסמן, אשר העניקו לבר את גביע הזכייה ושוברים לקנייה ברשת.

לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של החברה: " אנו עדים היום לגדילה מתמדת של פעילות מותגים ב- FACEBOOK. השילוב של לקוח שמאמין בפלטפורמה, עם הקמפיין הנכון יוצר אהדה בקרב הגולשים לחברה ולפעילות. מהלך זה נוצר כחלק מן הרצון לשלב בין חיי הלילה והצעירים לעולם האופנה במטרה להקנות ללקוחות הרשת חוויה אמיתית המבדלת את הרשת משאר הרשתות הקיימות בארץ. הצלחנו ליצור תוך זמן קצר קהילת אוהדים נאמנה וחזקה שמלווה ותלווה את המותג. קהילת לקוחות שיש לה מה להגיד, אנחנו בהחלט ערים לקול הזה ונעזרים בו"

מוסיף שיבר: "רנואר, כמובילת אופנה המעצבת ,מביאה את כל מה שרלוונטי ל"כאן ועכשיו". המותג בחר לצאת בקמפיין הברים השווים ביותר, במטרה לחזק את המסר של "כאן ועכשיו"- המסר שמוביל את קמפיין. אנו מרוצים ושמחים לראות את החשיפה הרבה והבאזז הרב שיצר הקמפיין ,כמו גם את התוצאות והתגובות החיוביות שהגיעו בעקבותיו".

 

לפרטים נוספים: מיכל וולפסון – 03-6360000 / דניאלה רייבנבך – 050-4000104

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ 8 באוגוסט בבנייני האומה
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי...
סדנת ההדפס הירושלמית חוגגת 50 שנה להווסדה!
סדנת ההדפס ירושלים: פתיחה: יום שישי, ה- 19.7.2024 בשעה :...
מפגש מרגש בין צעירים מוסלמים ממרוקו לישראלים התקיים במוזיאון ידידי ישראל וכלל שירה וריקודים משותפים לצלילי שירת זמרת ששרה במרוקאית
מוזיאון ידידי ישראל אירח את משלחת שראכה ממרוקו שהגיעה לישראל...
קיץ אינטראקטיבי במוזיאון המוזיקה העברי בירושלים בואו לנגן בעצמכם מנגינות של קיץ
חוויה לכל המשפחה בכל גיל נגינה חיה בשיתוף הקהל * הצצה...
מישהו לרוץ איתו תערוכת ציורים חדשה בתמול שלשום מחווה לספרו של דוד גרוסמן במסגרת ציון 30 שנה להקמת תמול שלשום
מחווה לספרו של דוד גרוסמן 'מישהו לרוץ איתו' במסגרת אירועי...
נשיא המדינה במפגש ראשי רשויות מקומיות ואזוריות חדשים
״אני מאוד מודאג. אני מאוד מודאג מעליית הטון, מהעימותים המילוליים...
קיץ 2024 במוזיאון ידידי ישראל בירושלים
מחפשים מילוט מהחום? מוזיאון ידידי ישראל בנחלת שבעה בירושלים מזמין...
הצצה לעולמות של גיבורים וגיבורות חוויה מותאמות לילדים עם מוגבלות ובני משפחותיהם
הרצאות, מפגשים שיח גלריה ועוד מפגש לאימהות ואבות בתקופת לידה בהדרכה...
מאות מתושבי הצפון מתחננים שלא להתפנות ביום ראשון ממלון יהודה בירושלים ארגון "פירם" שמימן עד כה את שהותם מכספי תרומות בשווי 8 מיליון דולר קורא לממשלה לסייע
55 משפחות (למעלה מ 200 איש) מרביתם מהישוב עבדון, מנות,...