יותר מ- 50,000 גולשים לקחו חלק בקמפיין של רנואר לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בארץ

יותר מ- 50,000 גולשים לקחו חלק בקמפיין של רנואר לבחירת עשרת הברים השווים ביותר בארץ

הקמפיין נערך באמצעות ה- FACEBOOK למשך שבועיים במהלכם התבקשו הגולשים לבחור את עשרת הברים השווים ביותר בארץ מתוך רשימה שפורסמה בדף החברה ובעיתונות הכתובה רשת האופנה רנואר, יצאה במהלך חודש ספטמבר בקמפיין אינטראקטיבי באמצעות ה-FACEBOOK , תחת הסלוגן "BAR TRIP, TOP 10 BARS", הקורא לגולשים לבחור את עשרת הברים השווים ביותר בארץ.

בתום שבועיים של פעילות , רנואר מדווחת על הצלחה חסרת תקדים לקמפיין באמצעות הרשת החברתית FACEBOOK. מנתונים שאספה הנהלת הרשת עולה שיותר מ-50 אלף גולשים השתתפו בפעילות ויותר מ-30,000 חברים חדשים הצטרפו לדף החברה ,במטרה לקחת חלק בפעילות , לבחור את הבר האהוב עליהם ולהשתתף בהגרלות השונות אשר הציעו כרטיסי GIFTCARD של החברה וסופי שבוע מפנקים באילת. הפעילות לוותה בקמפיין אינטרנט, בעמוד ה-FACEBOOK של רנואר ,בעיתונות הכתובה ובפעילות קד"מ רחבה ברחבי הארץ ,בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים ויצרה באזז אמיתי ברשת ודיון רחב סביב הקמפיין .

במסגרת הקמפיין אשר נוצר באמצעות משרד הפרסום "אברהם", וחברת התוכן THE BOX ,רנואר פרסמה רשימה של 45 ברים מובילים באזור: מרכז,דרום, צפון ןאילת מתוכם יכלו הגולשים להצביע 10 פעמים באמצעות כפתור ה- like.

מתוך רשימה זו, נבחרו 4 ברים מאזור הצפון: אבלון בנהריה ,מיידלרס בקריות פרנג'ליקו והסליק בחיפה, 3 ברים מאזור המרכז וירושלים :GOSSIP בת"א , ברשבסקי בראשל"צ ורוזה בירושלים, 3 ברים מאזור הדרום: דראפט בב"ש, סמילנסקי בב"ש ופאב גבולות בקיבוץ גבולות והאווניו פארק באילת, שם גם תיערך מסיבת סיום המסע ב- 28-29.10.

אל הברים הזוכים הגיע מיניבוס ממותג רנואר בסוף השבוע האחרון בליווי הפרזנטורים של הרשת עוז זהבי ואור גרוסמן, אשר העניקו לבר את גביע הזכייה ושוברים לקנייה ברשת.

לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של החברה: " אנו עדים היום לגדילה מתמדת של פעילות מותגים ב- FACEBOOK. השילוב של לקוח שמאמין בפלטפורמה, עם הקמפיין הנכון יוצר אהדה בקרב הגולשים לחברה ולפעילות. מהלך זה נוצר כחלק מן הרצון לשלב בין חיי הלילה והצעירים לעולם האופנה במטרה להקנות ללקוחות הרשת חוויה אמיתית המבדלת את הרשת משאר הרשתות הקיימות בארץ. הצלחנו ליצור תוך זמן קצר קהילת אוהדים נאמנה וחזקה שמלווה ותלווה את המותג. קהילת לקוחות שיש לה מה להגיד, אנחנו בהחלט ערים לקול הזה ונעזרים בו"

מוסיף שיבר: "רנואר, כמובילת אופנה המעצבת ,מביאה את כל מה שרלוונטי ל"כאן ועכשיו". המותג בחר לצאת בקמפיין הברים השווים ביותר, במטרה לחזק את המסר של "כאן ועכשיו"- המסר שמוביל את קמפיין. אנו מרוצים ושמחים לראות את החשיפה הרבה והבאזז הרב שיצר הקמפיין ,כמו גם את התוצאות והתגובות החיוביות שהגיעו בעקבותיו".

 

לפרטים נוספים: מיכל וולפסון – 03-6360000 / דניאלה רייבנבך – 050-4000104

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה? מיוחד לפסח!! חוויות בירושלים
מה? מיוחד לפסח!! בעקבות הזמן - חוויית עלייה לרגל לירושלים...
לגעת בטבע פסטיבל האביב למלאכות קדומות בעין יעל - חוה"מ פסח
פסטיבל האביב למלאכות קדומות בעין יעל מציע חוויה אותנטית המשלבת...
פורים במוזיאון ידידי ישראל להורים ולילדים - סדנה מיוחדת להכנת מסיכות שבטיות וסיורים חווייתיים לכל המשפחה
מוזיאון ידידי ישראל בירושלים מזמין את הקהל הרחב, גדולים וקטנים,...
מחפשים מגשי אירוח לאירוע עסקי? כך תבחרו נכון
אם אתם עורכים אירוע עסקי כלשהו, אתם בטח יודעים שאחד...
יפן בירושלים חוגגים עשור לכנס אנימה ומנגה הגדול והיחידי בישראל הארוקון 2025 פורים בבנייני האומה ירושלים
עשור לכנס הארוקון 2025 לאנימה, מנגה ותרבות יפן! הכנס יתקיים...
המדריך להתמודדות עם משבר נפשי
במהלך השנים האחרונות, ייתכן שגם אתם חוויתם קושי נפשי כלשהו,...
עושים כבוד לכרישה מנות חורפיות חדשות בתפריט מסעדת KING'S COURT במלון וולדורף אסטוריה ירושלים
מנות חורפיות חדשות נוספו לתפריט העשיר והמגוון של מסעדת KING'S...
תערוכה חדשה בבנייני האומה לראות בכל דבר עוד יופי תערוכת צילום
בתערוכה החדשה של הצלמת מיכל סלע "לראות בכל דבר עוד...
מחזה חדש מבית התיאו-טרון: דיברת אליי? דרמה קומית על שליחות, אקדח ועוגת תפוחים
השנה האחרונה הפגישה את כולנו עם המלחמה והשלכותיה הקשות. "קול...
אין חגיגה בלי בלון לא?
תגידו לנו מי לא אוהב ימי הולדת?  חגיגות ימי הולדת...
דילוג לתוכן