חברת דלוויט קובעת: עיריית ירושלים בין 3 הערים הכי דיגיטליות בישראל

חברת דלוויט קובעת: עיריית ירושלים בין 3 הערים הכי דיגיטליות בישראל
עיריית ירושלים

ירושלים זכתה בציון של 97 על מגוון השירותים הדיגיטליים * בשירותים לתושב זכתה העירייה בציון 98 * בשירותים לעסק קיבלה העירייה את הציון המושלם 100.

עיריית ירושלים דורגה במקום ה-3 בארץ במדד "דיגילוקאלי" של חברת Deloitte הבוחן מתן שירותים דיגיטליים מקוונים לתושבים, בהשוואה לכל הערים בארץ.

הציון הגבוה הוענק בין היתר בזכות מתן שירותים מקוונים בנושאי: טיפול בארנונה, תשלום דו״ח חניה, הגשת בקשה לתו חניה, ערעור על דו״ח חניה, יצירת קשר דרך האתר, גישה ל״תיק תושב״, רישום לגני ילדים, רישום לבתי ספר, זימון תור לקבלת שירות פרונטלי ושירותים מקוונים לבעלי העסקים בעיר כגון מידע לפתיחת עסק, בדיקת סטאטוס רישוי עסק והגשת בקשה לרישיון עסק. וכן הודות לציונים גבוהים באפשרות חיפוש באתר, התאמת האתר למובייל וקיומם של אתר אינטרנט, דף פייסבוק עירוני ואפליקציה עירונית.

בשירותים לתושב זכתה העירייה בציון 98 לעומת הממוצע הארצי העומד על 45, בשירותים לעסק קיבלה העירייה את הציון המושלם 100, לעומת ממוצע ארצי של 31.

בעיריית ירושלים מציינים בסיפוק את ההישג, זאת לאחר השקעה ממושכת בשיפור השירותים המקוונים, זאת במטרה לסייע לתושבים ולמנוע בזבוז זמן יקר של עמידה בתורים מיותרים.

רק בשנה האחרונה השיקה עיריית ירושלים את מהפכת ה"דיגיקל", אשר הרחיבה את השירותים הניתנים לתושב באמצעות האינטרנט. כחלק מתהליך ההתחדשות דיגיטלית, נפרדו בעירייה לשלום מהפקסימיליה ושדרגו את השירותים לטפסים מקוונים בלחיצת כפתור ומערכת חיפוש ייעודית. בין השירותים הניתנים באמצעות הדיגיקל ניתן למצוא: הגשת פניות, ערעורים, בקשות להישפט ועוד, כל זאת בצורה קלה וידידותית, באמצעות הדוא"ל ואתר האינטרנט העירוני.

עיריית ירושלים מקדמת גם את הדיגיטליות של העסקים בעיר ובחודשים האחרונים הקימה בחינם אתרי אינטרנט ודפי פייסבוק ל- 250 עסקים קטנים בירושלים. במסגרת המהלך קיבל כל עסק אתר אינטרנט ייחודי ב- WIX, דף פייסבוק עסקי, נוכחות דיגיטלית ב- Google my Bussiness והכוונה לעסק ב- Waze. זאת במטרה לסייע לעסקים קטנים בירושלים לשווק את העסק שלהם, בחינם, באמצעות כלים דיגיטליים.

אמנון מרחב, מנכ"ל עיריית ירושלים: "עיריית ירושלים הציבה לעצמה יעד להיות בחוד החנית של ארגונים המקדמים דיגיטציה מלאה בכל תחומי הפעילות ובראשונה בתחום השירות לתושב וגם בניהול השוטף של העיר. העתיד כבר כאן. התושב יכול לקבל מגוון רחב של שירותים ומידע בכל זמן ומקום שנוח לו ובמגוון ערוצי שירות."

סימה סיני, מנהלת הרשות לאיכות השירות בעיריית ירושלים: "אני גאה ומברכת על זכייה זו שמצטרפת לזכייה של עיריית ירושלים במקום הראשון בתחרות השירות הארצית, אנו גאים להיות עירייה דיגיטלית ומובילה בשירות. הרשות לאיכות השירות פועלת למען מתן שירות חדשני ומצטיין עבור לקוחות העירייה ודוגלת במתן שירות חדשני, מהיר ונוח. אנו מקדמים כל העת תהליכי עומק משמעותיים בתחום השירות, תוך מדידה ללא פשרות ובכך הובלנו למהפכה בחוויית הלקוח."

עיריית ירושלים בין 3 הערים הכי דיגיטליות בישראל
עיריית ירושלים
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
השקה עם חזון - פרויקט Vision רמי לוי נדל"ן משיק לראשונה קומפלקס מגורים יוקרתי ואיכותי
במיקום נחשק בלב הפועם של ירושלים נבנה קומפלקס מגורים חדש,...
מהו פירמוט מחשב ומתי כדאי לשקול אותו?
כאשר ביצועי המחשב שלכם מתדרדרים, טבעי לחפש פתרונות יעילים. אחת...
תמיד טוב לערוך בדיקה חוזרת
אנחנו אומרים עכשיו את המובן מאליו, אנחנו, איש מאיתנו, לא...
הטבע מדבר בחיים ובמוות- הכל על מצבות טבעיות
מצבות אבן טבעית הן מצבות מאד מקובלות בישראל ובעולם כולו...
הכי כלכלי שיש- למה שווה להשקיע במכשור מתקדם כדי להרוויח יותר כסף
אנחנו לא אוהבים להוציא כספים, בעיקר כאשר התחושה שלנו היא...
תמיד יש עוד משהו לעשות בבית
אתם יודעים טוב מאוד איך זה מרגיש הרי, תמיד יש...
איך לבחור פסיכולוגית קלינית מומלצת?
פסיכולוגים בנהריה ובצפון, וגם פסיכולוגיות כמובן, מספקים שירות חיוני במגוון...
הדרכת בטיחות לעובדים – הצעד הראשון לשמירה על החיים
הבטיחות בעבודה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר שעסק יכול להקפיד...
טיפול בצלקות פוסט אקנה ופילינג ירוק של ד"ר שראמק – לחידוש ושיקום העור
צלקות פוסט-אקנה הן תוצאה נפוצה ולא נעימה של אקנה, העלולות...
איך מטפלים במצוקה נפשית בגיל צעיר
מצוקה נפשית עשויה להופיע בכל גיל ולא תמיד יהיו לו...
דילוג לתוכן