הסרת פרסום שלילי בגוגל: איך להתמודד או להסיר פרסומים כוזבים בגוגל

הסרת פרסום שלילי בגוגל: איך להתמודד או להסיר פרסומים כוזבים בגוגל
מקור freepik

פרסומים כוזבים מהווים בעיה הולכת וגדלה לבעלי עסקים. בעולם המקוון, קל מאוד ליצור חשבון חדש ולהשאיר ביקורות חיוביות או שליליות עבור כל עסק, ללא קשר אם הפרסום כוזב או נכון. בגוגל יש טונות של מדיניות למשתמשים שמשאירים ביקורות, אבל אנשים עם כוונות זדוניות מפרים באופן אוטומטי מדיניות זו. 

חברת קידום אתרים מעסיקה צוותים שמשקיעים זמן ניכר מדי חודש במעקב קפדני אחר פרסום שלילי בגוגל עבור לקוחותיהם. החדשות הטובות הן שאם אתם שוקדים לעקוב אחר פרסומים שליליים ויכולים להציג מקרה מספיק טוב שמסביר למה הסקירות מנוגדות להנחיות, תוכלו להסיר אותן על ידי פנייה אל גוגל בטוויטר, בפייסבוק, או בדיווח באמצעות הפורום.

הסרת פרסום שלילי בגוגל: איך להתמודד או להסיר פרסומים כוזבים בגוגל
מקור freepik

האתגר עם פרסום שלילי בגוגל

האתגר הוא שגוגל לא יודעת מיהם הלקוחות שלהם, והם לא יקבלו פנייה בנוסח "זה לא היה לקוח" כסיבה מקובלת לצורך הסרת פרסום שלילי בגוגל, מכיוון שהחברה מאפשרת לאנשים להשתמש בשמות משתמשים אנונימיים. ברוב המקרים, קשה מאוד להוכיח את זהותו של מישהו ברשת.

האתגר הנוסף הוא שאדם אינו צריך להיות לקוח כדי להיות זכאי להשאיר ביקורת. עליו להיות עם "חוויית לקוח", שיכולה להיות כל תרחיש מניסיון להתקשר אליכם או להשאיר לכם הודעה ולא לקבל תשובה, ועד לקבלת שירות שאינו משביע רצון.

ניהול המוניטין שלכם בגוגל

חשוב להבין שלעולם אסור להגיב רק לביקורות טובות. יש להקפיד להגיב לכל ביקורת, טובה או רעה, בכל עת, כאשר התגובה מתאימה. גם במקרים בהם לא נאמר מאומה מלבד שישהו השאיר לכם כוכבים, הגיבו. 

עודדו משוב נוסף במצבים בהם לא נאמר מאומה על ידי הנחיית המגיבים לשאלות לגבי המוצר או השירותים שהם קיבלו. כל הביקורות, במיוחד אלה שמתייחסות למוצרים ולשירותים שלכם, מסייעות לדירוג המקומי שלכם בקידום אתרים, כמו גם לאספקת לידים פוטנציאליים עם מידע נוסף על מה שאתם עושים.

אז כן, ניהול מוניטין עם ביקורות חיוביות יכול לעבוד, אבל:

דילול ההשפעה של ביקורות שליליות עם הרבה ביקורות חיוביות עשויה להישמע טוב, אבל לרוב ההשפעה מושגת רק אם הביקורות השליליות פחותות במספרן. אם יש לכם מספר משמעותי של ביקורות שליליות, הדילול אינו משיג תוצאות. 

עם פתרון מוצלח של חברת קידום אתרים בתחום הסרת פרסום שלילי בגוגל, הם מסירים פרסומים שליליים באופן כמעט מוחלט ומספקים לכם תוצאות נקיות מפרסומים שליליים.

התמודדות קלה עם פרסומים שליליים

גוגל מספקת אפשרות לסמן פרסומים שליליים כדי להסיר אותם. אפשרות זו עובדת רק כשתוכן הפרסומים מפר את ההנחיות של גוגל. פרסומים שליליים מתוכננים ונשתלים בדרך כלל על ידי מתחרים מקנאים, עובדים לשעבר זועמים, או לקוחות שאינם מרוצים. 

אבל במקרים כאלה, קשה מאוד להשיג הצלחה באמצעות סימון הביקורות, ושירותי הסרת פרסום שלילי של חברת קידום אתרים מאפשרת הסרת פרסומים שליליים באמצעות תוכנית קפדנית ומקיפה, שאמנם תיקח זמן עד שהתוצאות המבוקשות יושגו, אבל הפרסומים השליליים ייעלמו.

הצוות של חברת קידום אתרים מגן על המוניטין המקוון שלכם מפני ההשלכות של פרסומים גרועים בגוגל.

הצגת הצד הטוב ביותר שלכם

הפיכת הצד הטוב ביותר שלכם לגלוי יותר ללקוחות היא המטרה הסופית של ניהול מוניטין מקוון. לאחר שתקבלו את התוצאות המוצלחות משירות הסרת פרסומים שליליים בגוגל, שניתן על ידי חברת קידום אתרים, אתם יכולים לבנות מוניטין מקוון חזק ולהציג אות בפני הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם. 

בכל פעם שעסק שאינו משויך לפרסומים שליליים מוצג בדף תוצאות בגוגל, הוא מקבל יותר קליקים. שיעור קליקים גבוה יותר משרת את המטרה העיקרית שלכם להשיג יותר מכירות.

המשיכו לבדוק את הפרסומים על העסק שלכם באופן קבוע, כדי לאתר בזמן פרסומים שליליים ולהסיר אותם. הסרת פרסומים שליליים בגוגל חשובה באמת, מכיוון שהפרסומים מתפרסמים בדרך כלל על ידי מתחרים. התעלמות מפרסומים שליליים עלולה להוביל לצבירה של פרסומים מזויפים ולקלקל את מאמצי ניהול המוניטין המקוון שלכם.

שמירת התוצאות הטובות של שירות הסרת פרסום שלילי בגוגל

הצעד שהכי חשוב לנקוט בו לאחר הסרת פרסום שלילי בגוגל הוא לוודא שהפרסומים לא יחזרו. הישנות פרסומים שליליים בגוגל גרום לכם לעבור את כל המאבק שוב. 

התאמת שיטות עבודה מומלצות כדי להימנע מפרסומים שליליים עתידיים תמעיט אותם במידה רבה, אבל עדיין תוכלו לקבל פרסומים שליליים בגוגל. חשוב להתנהל נכון על מנת להפחית את הנזק ולמנוע החמרה של המצב, והמומחים בחברת קידום אתרים יסייעו לכם עם שיטות מעולות ומנצחות של ניהול מוניטין מקוון שיפחית או ימנע כליל אפשרות של פרסום שלילי על העסק שלכם בגוגל.

כך, למשל, הימנעות ממחקר נכון היא אחת הטעויות הנפוצות שבעלי עסקים עושים כשהם מגיעים לחברת קידום אתרים בחיפוש אחר פתרון הסרת פרסום שלילי בגוגל. גלו את הגורם שמאחורי הפרסומים השליליים במקום למצוא טכניקות להסרתם. אם אתם מאבחנים את הסיבה, אתם יכולים פשוט להימנע משפע ביקורות שליליות עתידיות.

בשורה התחתונה, אפשר להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל, בגישה חיובית

כשזה מגיע לפרסומים שליליים, יש להם את הכוח להטביע פרסומים חיוביים. לכן מומלץ תמיד לבקש מהלקוחות המרוצים שלכם להשאיר ביקורות של גוגל על המוצרים והשירותים שלכם! רגשות חיוביים אלו יכולים להשפיע באופן משמעותי על הרושם שאחרים יקבלו והמוטיבציה שלהם לעשות איתכם עסקים, והם גם תורמים רבות לקידום האתר שלכם.

אז בשורה התחתונה, מומלץ תמיד לפרסם ביקורות חיוביות על העסק שלכם בפלטפורמות מקוונות. ככל שאתם משפרים את המוניטין שלכם, כן ייטב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על בחירת עגלה לתינוק
כשרוצים לקנות עגלה לתינוק מגלים, בדרך כלל, שהאפשרויות רבות. לכן,...
ליטיגציה: להציג את הטיעונים המשכנעים ביותר ברגע האמת
לא מעט סכסוכים עסקיים מגיעים בסופו של דבר לבית המשפט....
כיצד מתמודדים עם פרעושים וקרציות
כל בעלי הכלבים יעידו כי אחד הדברים הקשים ביותר להתמודדות...
מדריך לעוגות הגבינה האהובות בעולם
עוגות גבינה נחשבות לקינוח אהוב ונפוץ ביותר ברחבי העולם. הן...
הנס של אנרגיה מתחדשת
פתרונות האנרגיה הסולארית אינם מיועדים רק לבתים פרטיים, אלא גם...
כך תיצרו משרד מרשים ומעוצב
בשעה טובה אתם מקימים עסק? תמיד היה לכם חלום כזה...
זר פרחים – המתנה המושלמת לכל יולדת
בקניית מתנה מיוחדת ליולדת כולנו מתלבטים: מה באמת כדאי לקנות...
מערכת אבטחה עסקית לשמירה על בטיחות הצוות שלכם
הגנה על העסק ועל העובדים שלכם צריכה להיות בראש סדר...
מעבירים את המשרד? אולי אתם צריכים קצת עזרה
החלום של כל בעל עסק זה להגיע לרגע בו העסק...
תמיד חששתם לצאת החוצה למרפסת או לגינה? עכשיו יש לנו פתרון
בסופו של יום מה אנחנו רוצים בסך הכל? אנחנו רוצים...
דילוג לתוכן