Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

המדריך האופנתי על בגדי גברים

המדריך האופנתי על בגדי גברים

חלפו הימים בהם גברים יכלו ללבוש את אותה תלבושת משעממת יום יום. חלפו הימים בהם בגדים יפים ואופנתיים היו נחלתן של נשים בלבד, וגברים היו לובשים סמרטוטים. גם לנו מותר להתלבש, להראות מרשים, מלאי סגנון ושיק. עם כל כך הרבה אפשרויות, אין לכם תירוצים למה לא להראות אופנתיים ודרמטיים.

אבל מאיפה להתחיל? בלי לחץ בבקשה, כי אתם קוראים עכשיו את המדריך האופנתי האולטימטיבי על בגדי גברים, שיעזור לכם לעוף על עצמכם כל יום מחדש.

במאמר זה נדבר על היסודות- חולצות בייסיק, חולצות מכופתרות ומכנסיים

יש אופנה גם בחולצות בייסיק!

חולצות בייסיק הן מרכיב עיקרי ובסיסי בארון הבגדים של כל גבר. אפשר ללבוש אותן כמו שהן, ואפשר לשחק עם שכבות מתחת לחולצה מכופתרת או לג\'קט. אבל חשוב לזכור כמה דברים כדי לבחור אותן נכון:

חולצת טריקו צריכה להיות מתאימה היטב לכתפיים ולזרועות ולהחמיא למבנה הגוף שלכם. חולצות שנראות קטנות או מרושלות מדי, לא מחמיאות, אלא נותנות תחושה מוזנחת וחבל.

החומר ממנו עשויה החולצה- חשוב לבחור חומר נעים ונוח, עם אלסטיות. קחו בחשבון את קו הצוואר, צוואר עגול או במבנה של V הם הבחירות הקלאסיות בחולצות בייסיק, מה תעדיפו? מה יחמיא לכם יותר?

מה צריך לדעת על חולצות מכופתרות?

חולצות מכופתרות מגיעות במגוון רחב של סגנונות, מקז\'ואל ועד סגנון רשמי ואלגנטי. כשאתם קונים חולצה מכופתרת, קחו בחשבון את ההתאמה למבנה הגוף שלכם. לעמוד כמו שצריך על הכתפיים, להחמיא לזרועות- בייחוד אם יש לכם קיבורת שריר רצינית בזרוע, ולעמוד יפה על הגו.

מבחינת סגנון, יש כמה אפשרויות שבאות בחשבון. יש חולצות עם שלושה כפתורים, יש חולצות עם כפתורים לכל האורך. אפשר ללבוש אותן מתחת לבלייזר או מעל לחולצת בייסיק. או רק אותן. הן יכולות להתאים ליציאה לעבודה, לבר, או לאירוע. וכמובן, יכולות להיות בצבעי שחור, לבן או לתת נקודת צבע בהופעה שלכם. יש חולצות מכופתרות המגיעות כחלק מסט חליפה, כמו חליפות פנאי.

איך בוחרים מכנסיים?

בתחום בגדי גברים, ההתאמה במכנסיים חשובה פי כמה מאשר בחולצות. מכנס רחב מדי מייצר מראה מוזנח, אלא אם זה הדגם והקו העיצובי. ברוב המקרים גיזרה ישרה או צרה כמו סקיני, מפחיתה סיכונים ומהווה הימור בטוח. שימו לב לגבי האורך של המכנס, בייחוד אם יש לכם גובה שונה מהממוצע- אם אתם גבוהים או נמוכים.

לגבי סגנון, יש כמה אפשרויות. הקלאסה הוא כמובן… ג\'ינס. ג\'ינס מגיע במגוון רחב של עיצובי מכנסיים, כולל קז\'ואל, רשמי, הכל. מכנסי דגמח הם סגנון יותר משוחרר למי שאוהב את הגיזרה. כל מכנס אפשר לשלב עם חולצה מכופתרת לאאוטפיט יומיומי לבוש. לאירוע רשמי יותר רצוי לבחור מכנסיים בצבע נייטרלי כמו שחור.

EY JEANS- בגדי גברים לארון האישי שלך

תיבת האוצרות של EY JEANS נפתחת, והנה אתם מגלים הפתעות מרתקות! ים של הצעות אופנתיות, מלאות סטייל ושיק, מהממות, כל המילים היפות שאתם מכירים. את כל הבגדים האלו עיצבו מעצבי בגדי גברים מקצועיים ואלופים, כדי שיהיה לך את ארון הבגדים הגזעי ביותר שיש ביער!

מזמינים אתכם להתרשם, לבדוק, וכמובן ליצור קשר על כל שאלה או התלבטות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...