Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הליווי המשפטי החשוב ביותר למשפחה שלכם

הליווי המשפטי החשוב ביותר למשפחה שלכם
קרדיט Canva

ברגעים בהם אירועים בחיים מחייבים פנייה לרשויות ופעולות רישום שמקבלות תוקף משפטי, כמו קבלת צו ירושה וכל הנהלים שמתלווים לכך, טוב שיש לצידכם עורך דין שיכול להבין אתכם ולעזור לכם לפי תפיסת העולם שלכם בניהול המשפחה. יש מקרים שבהם נחוצים סיוע משפטי ופעולות כמו הגשת בקשה לרישום ירושה, שאותה יש להגיש עם כל המידע המתבקש בנוגע לכך, כמו כיצד להוציא צו ירושה מלכתחילה ואיך עורך הדין יכול לעזור לכם במקרה של הגשת התנגדויות. כל משפחה עלולה להיתקל בקשיים כאלה ברגעים לא צפויים, משום שכל מה שכרוך בכספים וברכוש עלול לעורר מתחים וסכסוכים רדומים במשפחה. במקרה כזה, כאשר מערימים עליכם קשיים ומנסים למנוע מכם לרשום כחוק את הירושה שלכם כפי שנדרש, אתם מקבלים את העזרה המשפטית שנחוצה לכם כדי להדוף כל התנגדות לכך ולרישום הירושה שלכם לאחר שהצלחתם לקבל צו ירושה. עו"ד ערן דוידוב מסייע לכם בכל הקשור לענייני ירושה ומשפחה כדי להגן על הזכויות שלכם בצורה המיטבית ביותר.

הסכמות אפשר לנסח בדרך גישור

במקרים שבהם יש מחלוקת בענייני ירושה יש כמה דרכים לפעול בעניין כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. לא תמיד משפט הוא המוצא הנכון ביותר, זה דורש כסף וזמן ולא תמיד יסתיים בהכרח בדרך בה רציתם שיסתיים. במקרים שבהם הירושה נקבעה כעובדה מוגמרת על פי צו ירושה, או שהצוואה קיבלה תוקף והוצא צו לקיום צוואה ועדיין נראה לכם שיש שינויים שאפשר לבצע כדי להקל על עצמכם או לחלק הכל בדרך הוגנת יותר, יש גם אפשרות לנסח הסכם בין יורשים שמחלק הכל בדרך שנוחה לכם. זה יכול להיות בגלל ענייני מיסים שמכבידים עליכם אם תרשו את הנכס, או בגלל מצב שבו אתם חושבים שמישהו מקופח והוגן יותר לתת לו את חלקכם. כל עניין כזה מחייב ניסוח מקצועי של עורך דין שעורך זאת כדי להעניק להסכם תוקף משפטי.

להיפרד בהסכמה תמיד עדיף

מלחמות גירושין מכוערות וקשות מוכרות לנו מהסרטים, אבל גם מהחיים. לכן, כיום יש חוק שמחייב את יישוב הסכסוך הנועד לגשר בין הצדדים לפני שפונים למשפט קשה וממושך. כדי לנסח הסכם גירושין בהסכמה מומלץ לפנות לעורך דין שהוא גם מגשר, שמתמחה בדיני המשפחה והגישה שלו היא לנהל את הפרידה בדרך מכובדת שלא תקפח אף צד ותשמור על הזכויות של כל הצדדים המעורבים. עו"ד ערן דוידוב עוזר לכם להקל על הפרידה בניסוח הסכמי גירושין הוגנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...