Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

הובלה עם מנוף – כל מה שחשוב לדעת

הובלה עם מנוף – כל מה שחשוב לדעת
קרדיט : leviharamot.co.il

מעבר דירה אינו מהווה תהליך פשוט. המטרה של כל אדם היא להוביל את כל תכולת הדירה שלו בצורה הבטוחה ביותר ליעד החדש שלה ועל כן הוא מחפש כמובן את חברת ההובלות המקצועית, המנוסה והטובה ביותר בתחום.

חשוב לדעת כי לעיתים אין אפשרות לבצע הובלה בצורה רגילה ויש צורך להשתמש בשירותי הובלה עם מנוף. בין אם אתם מתגוררים בקומה גבוהה ויש לכם כמות משמעותית של ציוד ובין אם אין אפשרות להוציא ריהוט מהדלת או להוריד אותו במעלית מפאת מידותיו, הרי שהובלה מעין זאת מהווה אופציה רלוונטית עבורכם וחשוב כמובן לבחור אותה בקפידה.

מה צריך לדעת על הובלה עם מנוף?

בשוק ההובלות, הובלה עם מנוף רלוונטית במגוון מקרים שונים לרבות: אם אין אפשרות גישה להעברת הריהוט או התכולה דרך המעלית או חדר המדרגות, אם מדובר על קומה גבוהה ועוד, הרי שלא מעבירים את התכולה בצורה הרגילה ובאופן ידני, אלא משתמשים במנוף הרמה. מדובר על אופציה יעילה ואיכותית. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לא תמיד ישנה גישה נוחה למנוף ההרמה ועל כן, טרם בוחרים באופציה המדוברת יש צורך לוודא כי למנוף יש מקום חנייה בסמוך לדירה וכן, שיש זווית עבודה מתאימה לחלון שממנו מעבירים את התכולה. ברחובות צרים מדי, בבניינים אשר מדורגים רחוק מקו הרחוב וכן בשכונות ללא גישה לכלי רכב לא תהיה אפשרות לבחור בהובלה המדוברת.

כיצד תבחרו הובלה באמצעות מנוף הרמה?

כאמור, הובלה עם מנוף מהווה את הבחירה הטובה ביותר במגוון מקרים שונים ועל כן, אם אתם זקוקים להובלה מעין זאת, כדאי שתבדקו כמה דברים חשובים טרם אתם בוחרים בה: ראשית כל, עליכם לבדוק האם למנופאי יש רישיון מתאים לצורך הפעלת המנוף. שנית, חשוב מאוד לוודא כי מעבר לרישיון שיש לו מטעם משרד התחבורה, הרי שיש לו גם את כל הביטוחים המתאימים. כדאי לוודא שהביטוח מכסה את כלל סוגי הנזקים האפשריים שיכולים להיווצר בסוג הובלה זאת לרבות: נפילה של ציוד ונזק שיגרם לו בגין אותה הנפילה, נזק שיגרם לנכס ועוד. חברת הובלות מקצועית ורצינית אשר מציעה שירותי הרמות משא תהיה בעלת כל הרישיונות והביטוחים הנדרשים.

מול מי ההתקשרות?

במרבית המקרים חברת ההובלה שתבחרו בה עבור הובלת הדירה תעבוד עם שירותי מנוף קבועים והיא זאת שתזמין את שירותי המנוף, אך חשוב לזכור כי לא בטוח שחברת ההובלות תשיג לכם את המחיר הטוב ביותר על השירותים הללו שכן, היא בוודאי לא מבצעת סקר מחירים טרם היא בוחרת בשירותי המנוף ועל כן, אתם בהחלט יכולים לבקש לבחור את השירות המדובר באופן עצמאי, לברר אודות חברות המציעות שירותי מנוף הרמה בהובלה ואיזו מהם מנוסה בתחום ומציעה מחיר סביר.

אם אתם מעוניינים בשירותי מנוף הרמה ברמת השרון, חשוב מאוד שלא תבחרו בכל חברה באשר היא, אלא תבדקו היטב כי מדובר על החברה האמינה, המקצועית והמומלצת ביותר בתחום, אשר תבטיח כי העבודה תתבצע בצורה איכותית וכי הציוד שלכם יועבר בצורה בטוחה וללא שום נזק שיגרם לו. לוי הרמות מציעים לכם שירותי הובלה עם מנוף, ברמה המקצועית ביותר ובמחיר נוח ומשתלם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...