רוב בעלי העסקים מבינים היום שהם חייבים חנות אינטרנטית גם אם יש להם חנות פיזית קיימת. היום קרוב ל-50% מהרכישות מתבצעות דרך האינטרנט, ונראה שמגמה זו רק תלך ותגבר בעיקר בגלל הנוחות שבקנייה ברשת, הביטחון שהולך ומתעצם, וכמובן המחירים הזולים יותר בדרך כלל. אם יש לכם מוצרי חשמל שאתם רוצים למכור ברשת או שיש לכם חנות פיזית ואתם רוצים לפתוח לה "סניף" וירטואלי, יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות בשביל להצליח.
לבחור בפלטפורמה נוחה לתפעול
לא משנה איפה תבנו את החנות שלכם, אתם חייבים לזכור שאחרי שהיא כבר תהיה באוויר העבודה רק תתחיל בשבילכם… תצטרכו להזין מוצרים חדשים, לעדכן את הקיימים, להוסיף תמונות ותוכן, לקדם את החנות ועוד פעולות רבות נוספות, ואתם חייבים חנות אינטרנטית שבנויה על פלטפורמה נוחה ופשוטה שכל אחד יכול לעשות בה שימוש.
לבדוק אילו מוצרים נמכרים ברשת
יש מגוון כלים אינטרנטיים לבחינת מוצרי החשמל כמו גם מוצרים אחרים שיהיה כדאי לכם יותר למכור מאחרים. אתם צריכים גם לקחת בחשבון דברים כמו משקל המוצר, גודל וכדומה מה שיהיה רלוונטי לעלות המשלוח שלכם, ולאחר מחקר מקיף אתם צריכים לקבל את ההחלטות.
לחשוב שיווקית כבר בהקמה
הקמה של חנות אינטרנטית למוצרי חשמל כוללת שלבים שונים. בין השאר תצטרכו להחליט על כותרות לדפים ועל מלל בתוכם, וכבר בהתחלה רצוי לעשות שימוש בכלים כמו גוגל אדוורדס בשביל להטמיע ביטויי מפתח שרלוונטיים למוצרים שלכם. כמובן שגם התוכן עצמו צריך להיות שיווקי, תוכן שמושך לקוחות ויוצר אצלם עניין.
תיאור המוצרים
אם יש לכם חנות פיזית למוצרי חשמל איש המכירות שלכם הוא זה שמסייע ללקוחות כשהם מתעניינים במוצרים או זה שמסתובב בין אנשים ועסקים אחרים בשביל להציע להם את המוצר. באינטרנט איש המכירות הוא תיאור המוצר, תיאור שחייב לכלול את היתרונות במוצר אותו ירכוש הלקוח ואיך החיים שלו יהפכו לנוחים יותר לאחר הרכישה, טקסט המתאר אותו בצורה הטובה ביותר ומפרט את יכולותיו ומה הוא כולל.
תמונות בחנות
התמונות בחנות למוצרי חשמל אינטרנטית כמו כל חנות אינטרנטית המוכרת מוצרים, הן חלון הראוה של העסק. העין היא זו שקונה ואתם חייבים להשקיע בתמונות איכותיות באתר שלכם. אל תתעצלו ואל תחכו שיתפנה לכם זמן לכך. זה קריטי למכירות ואתם תראו את ההבדל בין הצגת מוצרים על ידי תמונות בינוניות לבין הצגת מוצרים על ידי תמונות איכותיות.
תהיו אטרקטיביים במחיר
ההוצאות שלכם על חנות אינטרנטית יהיו נמוכות משמעותית מאשר הוצאות על חנות פיזית. נצלו את זה והשתדלו לתת מחירים אטרקטיביים כמה שיותר בכדי להגדיל את כמות המכירות.
הדרך הנכונה לבניית חנות אינטרנטית למוצרי חשמל היא קודם כל בהבנה שחנות כזו דורשת עבודה יום יומית, תשומת לב לפרטים הנכונים וניצול אמצעי מכירה שונים שרק לאינטרנט יש להציע, והכל תוך שימוש בפלטפורמה נוחה ופשוטה בשביל לתפעל את כל אלו.