Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

האם כדאי לעבור יישור שיניים שקוף כמבוגר?

האם כדאי לעבור יישור שיניים שקוף כמבוגר?
קרדיט לתמונה: FREEPIK

מבוגרים רבים, שפספסו את הליך יישור השיניים שלהם בצעירותם, מניחים שהם כבר מבוגרים מכדי לשפר את החיוך שלהם. הם גם משערים שההליך החדש שמציע יישור שיניים שקוף, לא מיועד להם! אבל החדשות הטובות הן שגם אנשים, מבוגרים ככול שיהיו, יכולים ליהנות מהשיטות החדשות הבלתי נראות ליישור השיניים ולהגשים את החלום לחיוך יפה ובריא, ללא המבוכה הכרוכה בפלטת המתכת המסורתית. אבל שימו לב, גם מבוגרים שכבר יודעים שיישור שיניים שקוף יכול לשפר להם את החיוך, עדיין תוהים למה בכלל לטרוח?

אז אם אתם רוצים לגלות, אם טיפול ליישור שיניים שקוף בתל אביב יכול להציע לכם, המבוגרים, את אותן תוצאות שהיו מתקבלות לו עברתם את הטיפול מוקדם יותר בחיים? או אם בכלל כדאי לעבור יישור שיניים שקוף כמבוגרים? המשיכו לקרוא!

מה זה אינויזליין – Invisalign?

במקום פלטות המתכת אינויזליין מציע פלטות שקופות ליישור שיניים. מדובר בסדרה של קשתיות פלסטיק שקופות המיוצרות בהתאמה אישית. הקשתיות מכסות את השיניים ומזיזות אותן בעדינות ובהדרגה למיקומן הנכון. מכיוון שהן שקופות וניתנות להסרה, הן פחות בולטות, פחות מביכות והרבה יותר נוחות מפלטות המתכת המסורתיות.

אז אם אתם רוצים לשפר את החיוך, ולא ידעתם שפלטות מתכת מסורתיות אינן האופציה היחידה, תשמחו לדעת שהקשתיות השקופות המשמשות ליישור שיניים שקוף בתל אביב, לא כוללות סוגרים או חוטים ממתכת שיבלטו לעין בכל פעם שתחייכו. למעשה, עם הקשתיות השקופות אתם נהנים מטיפול נוח ומהיר יותר (כחצי מהזמן הנדרש לטיפול עם הפלטה המסורתית). אז אם דחיתם את יישור השיניים שלכם במשך שנים, זה הזמן לעשות מעשה! אינויזליין מציע לכם פתרון יעיל ודיסקרטי.

כמבוגר, האם כדאי לי לעבור יישור שיניים שקוף?

שיניים ישרות יכולות לשפר את ההערכה העצמית ואת הביטחון בחיוך שלכם. כמבוגרים תקבלו טיפול ליישור שיניים זהה לזה שמקבלים בני הנוער המשתמשים באינויזליין, כשההבדל העיקרי נעוץ בכך שזה ייקח קצת יותר זמן כי קשה יותר להזיז שיניים של מבוגרים.

אז אם אתם רוצים ליישר את השיניים ולא רוצים להתמודד עם פלטת מתכת, זה המקום שבו יישור שיניים שקוף בתל אביב יכול להיות שווה לכם.

אינויזליין נותן לכם את אותן תוצאות שמציעה הפלטה המסורתית, אבל בהוצאה נמוכה יותר ובנוחות רבה יותר. אינויזליין מתאים לאורח החיים שלכם, כי אתם יכולים לשלוף את הקשתיות כשאתם אוכלים, שותים או מנקים את השיניים. אינויזליין לא כואב, קל לשליפה ולהכנסה מחדש, וכולל את כל היתרונות שמציעה הפלטה המסורתית, רק בלי המבוכה. אם זה נשמע לכם רעיון טוב, אז בוודאי שווה לכם לעבור יישור שיניים שקוף!

אם אתם מחפשים יישור שיניים שקוף בתל אביב, אתם בטח כבר יודעים שהליך זה יכול ליישר את השיניים שלכם. אבל שימו לב לגורם חשוב המעורב בהצלחת הטיפול, הקשור ליכולת שלכם להתחייב להשאיר את הקשתיות על השיניים ברוב שעות היממה, לפי הוראות האורתודונט שלכם.

מה חשוב לדעת על קבלת יישור שיניים שקוף כמבוגרים?

כאשר אתם עומדים לעבור תהליך ליישור שיניים שקוף, האורתודנט יכין תבנית מהשיניים שלכם, שתשמש לייצור סט הקשתיות הראשון שלכם. ככול שהטיפול יתקדם, יהיה עליכם לחזור למרפאת השיניים כדי לקבל סט חדש של קשתיות שימשיך להזיז את השיניים למקום הנכון. תהליך זה יחזור על עצמו עד שיישור השיניים שלכם יושלם ותהיו מרוצים מהחיוך החדש והיפה שלכם.

לאחר סיום הטיפול ליישור השיניים, תצטרכו למשך זמן מה להשתמש בריטיינר על השיניים, כדי לשמר את המיקום החדש של השיניים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...