Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

האם אפשר להתגרש מבלי לנהל מלחמת חורמה?

האם אפשר להתגרש מבלי לנהל מלחמת חורמה?
קרדיט Canva

קרבות גירושין הם חלק מהסיבות שבגללן אנשים חוששים להתגרש גם כאשר לא נותר עוד כלום ואין סיבה נוספת להישאר לא מאושרים במסגרת לא מספקת. לא קל ולא רצוי לפרק משפחה לפני שמנסים לרפא את השברים ולאחות את הקרעים, אולם כאשר ברור לכולם שאין ברירה וטוב יותר להיפרד ולהתחיל מחדש, רצוי גם לעשות את זה בצורה אחרת, לא מתלהמת ולא לוחמנית על מנת להמשיך הלאה עם כמה שפחות משקעים עכורים. בתפקיד המפשר והמתווך בין הצדדים יכול להיות עורך דין מגשר שיפעל כמגשר עד הרגע שבו ברור שגם הגשר נבנה עד מקום מסוים ומשם צריך לקבל ייצוג עורך דין לענייני משפחה שיגן על האינטרסים של הלקוח ויפעל כמייצג בהליך גירושין. מדובר בשני צדדים של אותה מטבע ולכן עורך דין כזה חייב להיות מספיק אמפתי ויצירתי כדי לגשר בין הצדדים וגם להיות אסרטיבי מספיק כדי להוביל אותם לדרכם החדשה מבלי להתפשר על זכויותיהם, במקרה של משפט גירושין. עו"ד גילה עיני מייצגת את לקוחותיה בגישה זו בדיוק כבר שנים רבות, לתוצאה מיטבית.

גישור הוא הכרחי

למרבה המזל, על פי חוק חובה לנסות גישור לפני שפונים לבית המשפט או בית הדין הרבני, על מנת למצות כל אפשרות להידבר ולהגיע להסכמות. לא תמיד זה עובד, אבל זהו שלב שחושף לפחות את סלע המחלוקת שאתם אפשר להתמודד אחר כך ולנסות להגיע לפשרות. במקרים שבהם הגישור מצליח אפשר לנסח הסכם גירושין בהסכמת הצדדים מבלי לקפח אף צד ולדאוג לכך שכל אחד יקבל את מה שחשוב ומגיע לו בעיניו. זהו הליך חיוני מאוד שגם מפחית במידה רבה את הטינה והתוקפנות שנחשבים לחלק בלתי נפרד מהגירושין, כדי שאפשר יהיה לקצר את השלב הזה ולהתחיל מחדש בהקדם.

משפט גירושין חייב להיות מנוהל במקצועיות

אם הליך הגישור נכשל ומגיעים לבית המשפט, יש לנהל את ההליכים בצורה מקצועית ואת זה עורך דין גירושין מנוסה ומקצועי יכול לעשות גם אם הוא דוגל בריכוך הלוחמנות. בשעת מבחן, עורך דין לענייני משפחה יילחם על זכויותיו של הלקוחות שלו כדי להשיג את כל מה שמגיע להם מבלי לוותר על מה שהחוק מתיר לו לעשות. כשאתם פונים לעזרת עורך דין משפחה בתיק גירושין בררו על כל הזכויות שלכם וכיצד אמור להיראות התהליך. יש דרכים ואמצעים שונים שאפשר להיעזר בעורך דין גירושין כדי לקצר את התקופה הקשה וכדי להקל על שני הצדדים, במיוחד אם מעורבים פה ילדים. עו"ד גילה עיני מובילה את הלקוחות שלה בדרך בטוחה לקראת הגירושין כדי להגיע לשם במצב טוב ככל האפשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...