Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

גם לנשים דתיות יש אופנה שמתאימה להן

גם לנשים דתיות יש אופנה שמתאימה להן
קרדיט לתמונה - hallel-luzon.co.il

מלבד המלתחה המקובלת לאישה הדתייה אנחנו מוצאים שלל אביזרים ופריטי אופנה שמותאמים לה ולאורח החיים שלה. החשיבות שלהם היא לא רק בהתאמה להעדפות לגבי אורך וגזרה אלא גם לגבי התאמה לאירועים שונים ולאורח החיים הדתי שכולל חלוקה מובהקת בין לבוש ליום חול לבין לבוש שמתאים לשבת ולחג ולבוש שמתאים לאירועים הרבים ולהתכנסויות בקהילה. הפריט החשוב ביותר הוא כיסוי ראש לנשים דתיות, שהשתנה במהלך השנים והיום צעירות יותר מבקשות מטפחות מעוצבות וגדולות שאפשר לקשור בשלל קשירות שונות ולגוון בכך את המראה שלהן. מטפחות וכיסויי הראש המעניינים מעוצבים היום בשלל עיצובים וצבעים, במרקמים שונים ומחומרים שמתאימים כל אחד למטרתו וכך אפשר למלא את הארון בשלל כיסויים שיתאימו לכל הזדמנות ואירוע. חלק מהקולקציות של המטפחות וכיסויי הראש המרהיבים שתפסו בזמן האחרון מעוצבים על ידי הלל לוזון שעוסקת בכך בשנים האחרונות. ההשראה שלה שואבת ממקורות שונים וכך היא מתאימה את העיצובים שלה למגוון הטעמים והסגנונות של נשים דתיות שמחפשות משהו שונה, מעוצב, עם אמירה אופנתית.

אבזור מלא לכל אישה

מלבד כיסויי הראש המגוונים בצורות שונות ובקשירות מעניינות אנחנו מוצאים גם שלל אביזרים שנועדו לנוחות ולשמירה על המטפחת, כמו סרט מונע החלקה שמשפר את האחיזה של המטפחת ומונע אי נעימות. האביזרים והפריטים האלה משפרים את המראה ואת הביטחון העצמי בכך שהם מהדקים למקומן את המטפחות המיוחדות ואת הקשירות, וחוסכות ממך את הצורך לקשור בכל פעם ולסדר את המטפחת. סרט כזה מאפשר לך חופש תנועה מלא מבלי לחשוש לקשירה ולמצבה של המטפחת ואת נשארת מכוסה בדיוק כפי שקשרת אותה לראשונה.

גם לאירועים מיוחדים וגם לצעירות

כשהולכים לאירועים וכשמבלים רוצים תמיד להתאים ללבוש את המטפחת הנכונה שהיא זוהרת יותר, עם קצת יותר גלאם שמתאים גם לחגיגיות של המאורע. אמנם, האירועים מחייבים עמידה בקוד לבוש מהודר אבל גם ביום יום וגם באירועים אפשר למצוא מטפחות מיוחדות עם מוטיבים מבריקים ונוצצים כמו מטפחת פייטים. מטפחות כאלה מתאימות למי שבאמת רוצה להמם במראה מיוחד והוא מתאים לגמרי לסגנון האישי שלה ולטעם הייחודי, כמו שהוא מבטא גם את הזוהר והאור שקורנים ממנה כשהיא מרגישה הכי שלמה עם עצמה ויפה. מטפחות כאלה מעוצבות בקולקציות מתחלפות פעמיים בשנה ומגיעות במשלוח מיוחד עד לבית הלקוחה, מביתה של המעצבת הצעירה הלל לוזון, מעצבת ששואבת המון השראה מחגים, מהטבע, מאנשים ומסגנונות מגוונים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...