Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

בית הדיור המוגן מגדלי הים התיכון ירושלים לוקח חלק בפרויקט הקהילתי 'פברואר יוצא מהכלל' הנועד לקדם השתלבות של אנשים עם מוגבלויות בקהילה

בית הדיור המוגן מגדלי הים התיכון ירושלים לוקח חלק בפרויקט הקהילתי 'פברואר יוצא מהכלל' הנועד לקדם השתלבות של אנשים עם מוגבלויות בקהילה
צילום : יח"צ

מגדלי הים התיכון ירושלים ממשיך בפעילותו הענפה למען הקהילה בעיר. בשבוע האחרון הצטרפו דיירי מגדלי הים התיכון ירושלים למיזם הקהילתי של החברה למתנ"סים 'פברואר יוצא מן הכלל' , המוקדש להעלאת המודעות להשתלבותם של אנשים עם מוגבלות בקהילה. במהלך החודש הנוכחי, ישתתפו דיירי הבית במגוון פעילויות ייחודיות לקידום המודעות בנושא ובהם הרצאות מקצועיות על השתלבות אנשים עם מוגבלות במרחב הציבורי, היכרות וחשיפה לסיפורים אישים וסיורים במרכזים המטפלים ופועלים לטובת אוכלוסייה זו.

אירועי 'פברואר יוצא מן הכלל ' במגדלי הים התיכון ירושלים נפתחו בהרצאה מרתקת "זה רק נראה בלתי אפשרי" של נעמי סטוצ'ינר, כלת פרס ישראל למפעל חיים לשנת 2020 ומייסדת "בית איזי שפירא", הפועל לשיפור חייהם של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות ושל בני משפחותיהם. לאחר ההרצאה המרגשת התקיים מפגש אישי בין סטוצ'ינר לדיירי הבית.

בהמשך החודש, יערכו דיירי מגדלי הים התיכון סיור מקיף במרכז הלאומי שלוה , המטפל באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה, ובנוסף, יתקיימו גם סדרת שיחות אישיות "התמודדות בצל השוני", עם שתיים מעובדות מגדלי הים התיכון ואחת מדיירות הבית, שיספרו את סיפורן האישי עם ההתמודדות עם המוגבלות בתוך המשפחה.

יצוין כי אירועי פברואר יוצא מן הכלל הינם חלק מעולם הערכים של מגדלי הים התיכון המעניק לדייריו את הבמה המרכזית להוביל יוזמות, לחוות ולגלות עולמות תוכן מגוונים ומעניינים גם בגיל 70 +. ערכים אלו, מלווים את הפעילות והשגרה של דיירי מגדלי הים התיכון בבית מהווים תפיסת חיים יצירתית ופורצת דרך, המעניקה הגדרה עכשווית לעולם 'המבוגרים' התואמת לעת הנוכחית.

טלי בר, מנכ"לית מגדלי הים התיכון ירושלים: "אירועי 'פברואר יוצא מן הכלל' מהווים עבור כולנו זכות שהיא גם חובה לפעול למען אנשים עם מוגבלות ולהעלות את המודעות לשילובים בתוך הקהילה. פעילויות חשובות אלו הינן נדבך נוסף במעורבות הקהילתית הרבה של דיירי מגדלי הים התיכון בירושלים וחלק מהיוזמות והמובילות החברתית שלהם במגוון הרחב של הפעילויות היומיומית אצלנו".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
מלון יהודה, המקום האולטימטיבי לבלות בו הקיץ עם כל המשפחה
פעילויות קיץ לילדים  בריכת שחיה חצי אולימפית בריכת ילדים משחקיה...
"השתדלנו להפגיש את הקוראים עם בני אדם"
הסופרים יאיר אגמון ואוריה מבורך נפגשו השבוע עם נשיא המדינה...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ 8 באוגוסט בבנייני האומה
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי...
סדנת ההדפס הירושלמית חוגגת 50 שנה להווסדה!
סדנת ההדפס ירושלים: פתיחה: יום שישי, ה- 19.7.2024 בשעה :...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...