Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

אתם יכולים להקל על ילדיכם בגירושין

אתם יכולים להקל על ילדיכם בגירושין
קרדיט - Canva

גירושין הם משבר קשה רגשית ונוספים עליהם עניינים נוספים כמו רכוש וכספים, אורח חיים ומשמורת ועוד נושאים שנפרטים לפתע לפרטים הקטנים ביותר כדי לחלק נכון את המשפחה. זה הרגע שבו צריך לחשוב על טובת הילדים, שייפגעו בכל מקרה, אבל צריך למזער את זה ככל האפשר. הנזקים שיכולים להיגרם כתוצאה מחוסר הסכמות ומקרבות מיותרים וממושכים בבית המשפט יקרו גם אם תנסו להסתיר מהילדים את ההליכים המשפטיים ולהעמיד פנים שהכל בסדר. הם יבינו שלא הכל בסדר ביניכם משום שאתם עדיין לא משלימים עם הפרידה ועם מצבכם החדש וממשיכים להתכתש בבית המשפט או ברבנות. לשם כך נחוצה התערבות מגשרת ומתווכת של עורכת דין גירושין, שמטרתה היא לנסח כמה שיורת הסכמות ביניכם כדי להפעיל את השכל הישר ולהגיע להסדר ענייני. זה לא קל להתפשר על החלום שלכם כמשפחה, אבל אפשר לצאת משם לדרך חדשה כמשפחה שיש בין חלקיה עדיין קשר חיובי בזכות הילדים, וזאת רק החלטה שלכם. עו"ד שני לוי רוזנבלום דוגלת בגישור ובפישור ככל האפשר מבלי להתפשר על האינטרסים והזכויות של לקוחותיה בדרך לגט.

במשפחות הכי טובות

הסכסוכים על כסף ורכוש מתחילים בעודכם בחיים ויימשכו גם לאחר מותכם, אם זהו המצב במשפחה שלכם. לכן, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להותיר צוואה מנוסחת ומנומקת היטב וכחוק, כדי למנוע סכסוכי ירושה במשפחה ומריבות קשות בבית המשפט על הצוואה או חלוקת העיזבון. התייעצות עם עורך דין סכסוכי ירושה תבהיר לכם מה אפשר לעשות כדי לנסות למנוע כמה שיותר מריבות ירושה, ולכן רצוי לוודא שהצוואה תנוסח כחוק. מנגד, אם אתם מרגישים מקופחים בגלל צוואה שבה לא קיבלתם מה שציפיתם לקבל, שמורה לכם הזכות לערער עליה ולהיעזר בשירותי עורך דין כזה כדי להגיש את הבקשה לעשות עמכם צדק.

מה עושים עם עיזבון וצוואה?

יש אפשרויות שונות על פי חוק הירושה שעומדות בפני היורשים שרוצים לחלק בצורה צודקת יותר את העיזבון שהם יורשים. אמנם, צוואה יכולה להיות מאוד עניינית וברורה, אבל אם חלו בינתיים שינויים במצבכם ואתם חושבים שיש דרך אחרת לחלק את העיזבון בצורה צודקת, אפשר להגיע להסכם חלוקת עיזבון שגם תקל עליכם. בדרך זאת נוקטים גם כאשר הירושה שאתם עומדים לקבל תעלה לכם במיסוי כבד או בהוצאות נוספות ואתם רוצים לשנות את זה לטובת אנשים אחרים. יש גם אפשרויות למצוא דרך להגיע להסכמות אחרות במשפחה ואת זה תייעץ לכם עו"ד שני לוי רוזנבלום שמטפלת בענייני ירושה של לקוחותיה במסירות ובמקצועיות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...