Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

אל תשברו את הגב במעבר דירה – מנוף סולם יפתור עבורכם את הבעיה!

אל תשברו את הגב במעבר דירה – מנוף סולם יפתור עבורכם את הבעיה!
קרדיט leviharamot.co.il

בדירה או במשרד, הפריטים הגדולים והכבדים ביותר הם הרהיטים. ישנם מצבים בהובלת דירות והובלת משרדים, כאשר צריך להשתמש בשירותי מנוף סולם. אז לא עדיף להזמין אותו מחברה שיש לה מספיק ניסיון בעבודה עם ציוד מסוג זה? מנוף סולם הוא ציוד הנעה עצמי לביצוע פעולות הרמת מטען, כאשר יציבות המכשיר מובטחת בשל משקלו הרב. בשל הניידות הרבה, היקף היישום שלו רחב מאוד. מנוף סולם בא לפתור את הבעיה הנפוצה ביותר במעברי דירה, והיא הרמת משא כבד לגובה רב. לכן אל תסמכו על המזל, מדדו ובדקו את הרהיטים ואת רוחב הפתחים בבית, ודאגו להזמין מנוף מראש.

מה ניתן להעביר בעזרת מנוף סולם?

שירותי הובלת רהיטים בעת מעבר דירות מלווים לרוב בשימוש על ידי מנוף להעברת דירה, להוצאת רהיטים וציוד כבד, אשר מסיבות טכניות לא ניתן להוריד פיזית במדרגות או מעברי הבית.

נוח להשתמש במנוף סולם אם יש צורך להוציא חפצים גדולים מהדירה, כמו ריהוט שאינו ניתן לפירוק, ג\'קוזי או פסנתר וכדומה, כאשר המדרגות רבות מדי או חדר המדרגות בכניסה צר מדי. לפעמים לשיקולים נכנס גם נושא המעלית, שיכולה להיות צרה מדי או לא תומכת בהובלת משא כבד.

שירותי הובלה של רהיטים במידות גדולות בעת מעבר דירה או משרד יכולים ניתנים על ידי מובילים מנוסים באמצעות מנוף סולם. אך תמיד חשוב לוודא ולבדוק שבעתיים כי המובילים מקצועיים ומוסמכים לעבוד עם משא כבד ותפעול מנוף.

מה הוא מנוף סולם?

מנוף סולם הוא משאית הובלה בעלת מנגנון הרמה מיוחד, בעזרתו המובילים בעצמם יכולים להעמיס, לפרוק ולהוביל את כל החפצים הדרושים. יש לומר שמחיר שירותיו של מנוף סולם יהיה נמוך בהרבה מאשר בשימוש בציוד מיוחד, המורכב משלושה תהליכים נפרדים , לדוגמא הזמנת מנוף, לאחר מכן העמסה על משאית הובלות נפרדת ואז אותו תהליך גם בנקודת הפריקה. הרי שבשימוש במנוף סולם כל התהליך נחסך מאחר ומנוף סולם הוא נייד ומותקן על משאית ההובלות.

על פי מומחים מנוסים בתחום הובלת מטענים, למנופי סולם כושר הרמה של 1 עד 10 טון, גובה המנוף יכול להגיע מ- 10 עד 30 מטר. אינדיקטורים כאלה של כושר נשיאה שימושיים במיוחד עבור הרמת משא כבד לגובה.

לעתים קרובות אנשים מתמודדים עם בעיה של הובלת פריט גדול. כל תהליך ההובלה מבלי לפגוע בפריט יכולה להיות משימה קשה. ברוב המקרים השכרת מנוף סולם היא הפתרון היעיל והחסכוני ביותר. אל תסמכו על מוביל ש\"יחסוך\" עבורכם מנוף, כדי להעביר פריט אחד במעלה גרם מדרגות צר במשך שעות. השכרת מנוף בטוחה וזולה יותר. מנוף יכול גם לעזור להבטיח שהפריט יישאר שלם וללא פגע בזמן ההובלה. חברת \'משה לוי הרמות\'  עובדים לעתים קרובות עם לקוחות עם ריהוט גדול מדי כדי להיכנס לדירות החדשות. הם בעלי ניסיון רב שנים בתחום ההרמות וההובלה, ותמיד ידאגו למצוא עבורכם את פתרונות ההובלה המשתלמים והנכונים ביותר עבורכם. צי המנופים של \'משה לוי הרמות\' זמין עבורכם בכל שעה, בכל מקום בארץ.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...