Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם

אלכוהול, גמילה, ומה שביניהם
קרדיט - Canva

אלכוהוליזם כבר מזמן אינו מושג נידח בחיי האנושות, ב2023 אנחנו מוצאים לא מעט רמות ומצבי נפש הקשורים בהתמרות לאלכוהול, בתוך קבוצות סיכון שונות, ולא פחות מכך בתוך קבוצות אנושיות במרה הגבוהה ביותר מבחינה סוציו אקונומית, סביבתית, חברתית ומנטלית. נפילה להתמכרות באופן כללי הולכת ונעשית מוכרת יותר ויותר יחד עם לא מעט תסבוכות נפשיות כואבות המתפשטות בכל חוגי האנושות, ללא כל הקדמה או גורם מוכח קבוע לכך, והתמכרות לאלכוהול יכול שתתחיל מנקודת מוצא קלילה ונערית, בשליטה ובמינון, מתוך חווית חיים חביבה וחסרת עכבות, ותתגלגל למחוזות בלתי נשלטים המוגדרים כרפואת הנפש כהתמכרות. עמותת מכורים לחיים שמה לה מטרה לפתור מהשורש את המציאות הקשה הזו, ומפעילה את מגוון בתי הטיפול בהתמכרויות, כולל מרכז גמילה פרטי מושלם עבור כל אדם המבקש לקבל עזרה מקצועית מתוך כבוד ואהבה עמוקים לאדם שבו, בכל מצב שלא יהיה מוטל בו.

אלכוהול והתמכרות

אין ספק שאחוזי ההצלחה הגבוהים בארץ של המכונים השונים של מכורים לחיים אינם מובנים מאליהם ונגזרים מן הסגנון הטיפולי הייחודי שניתן במוסדות הגמילה של מכורים לחיים. הצוות האיכותי של מכורים לחיים אינו רואה במטופל דמות בלתי מציאותית אשר אינה חיה עם האנושות ומסובכת בתוך ההתמכרות, כפי שרואים זאת במגוון מכוני גמילה וקווי טיפול שונים בתחום, אצלנו רואים ומנהלים את השיח מול האדם שמאחורי המצב הנפשי, וזה סוד הקסם הראשוני שלנו. במכורים לחיים מציעים רמה מלונאית של סוויטות וחדרים שונים, כולל מנות שף וכל השירות הנלווה כמו היה זה בית מרגוע חמישה כוכבים, הניסיון שלנו מוכיח שאמון בנפשו של האדם עושה פלאים במטופלים שלנו, ומסייע לו לאסוף את כוחות הנפש הדרושים להליך הגמילה. גמילה מאלכוהול היא אמנם אחד מהתהליכים שסובלים מאמון נמוך מצד אנשי המקצוע, אולם אצלנו מאמינים שזה כן אפשרי ובגדול.

איך זה הולך

מכורים לאלכוהול לעיתים מגיעים אלינו בכוחות עצמם, ולרוב בסיוע אי מי מבני המשפחה או החברים, אנחנו כאן נרתמים מיד למאבק על החיים השפויים והיפים של המטופל, בתהליך מלא תמיכה ובליווי צמוד של אנשי הצוות המדהימים שלנו. התמכרות לאלכוהול עשויה להגיע לטיפול במגוון רמות קושי, ועל כן חשוב לנו להתאים את הטיפול באופן אישי עבור המטופל ותנאי חייו שלו. לעיתים נמליץ על שילוב טיפולים משלימים שונים, לעיתים נעדיף טיפול תומך אקסטרני, ויש עוד הרבה. כל מה שצריך מצידכם הוא פשוט להגיע.

אנחנו כאן למענכם! השאירו פרטים ונתחיל יחד את הדרך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...