Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

אינויזליין- מה זה בדיוק?

אינויזליין- מה זה בדיוק?
קרדיט Canva

זקוקים לטיפול ישור שיניים? אם גם אתם מאלו המחפשים את המילה האחרונה בתחום, או מאלו המחפשים את הפתרון הייחודי שיענה על הצרכים האישיים שלכם, יש מצב שדווקא אינויזליין זוהי התשובה למשאלת הלב שלכם. מסתבר שיצא לכם לשמוע את המילה הזו, היא בהחלט טרנד חזק בתחום ישור השיניים, כעת הגיע הזמן להבין מה בדיוק זה אומר, מהן המעלות והחסרונות של יישור שיניים בשיטת האינויזליין, על מי כדאי לסמוך בשיטת הטיפול הזאת ואיך זה עובד בדיוק בשטח? ד"ר עומר פלייסיג, מומחה בעל שם בתחום האורתודנטיה, שאינו פוסק מלהתעדכן ולהתחדש בכל עת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיכולות לפרוץ דרך למטופלים רבים יותר להגיע לשיניים ישרות ובוהקות בקלות ובהתאם לרצונותיהם, מספר על השימוש שהוא מבצע במרפאה בשיטה החדשה, וגם עונה לשאלות שבוודאי שאלתם את עצמכם.

מה כולל הטיפול

אינויזליין היא שיטת טיפול שאינה עושה שימוש בקוביות המודבקות על השיניים או בגשר מרשים שלא ניתן לדלג על מראהו. מדובר בגישה חדשה שעושה שימוש בפלטות שקופות לחלוטין, המורכבות על גבי השיניים באופן שלא ניתן לזהות את עצם קיומן. כל מטופל מקבל סט פלטות המרכיב טיפול ארוך טווח, ובהתאם למעקב והוראות האורתודנט מחליף אותם מדי תקופה עם השינוי המתקדם במצב השיניים עד להגעה לישורת האחרונה, שהיא שיניים ישרות לחלוטין. אורתודנט מומחה ובעל ניסיון בתחום ידע להתאים את הטיפול באופן מדויק שיהפוך את ההליך להרבה יותר קל ופשוט.

למה זה כדאי ואיך זה עובד?

לישור שיניים בשיטת אינויזליין ישנם יתרונות רבים ומשמעותיים, לעומת קוביות בשיניים או כל שיטה ותיקה אחרת. ראשית, הנראות המושלמת שהם מעניקים תוך כדי הטיפול היא בהחלט פריצת דרך משמעותית עבור מתבגרים ומבוגרים. שנית, המבנים השקופים ניתנים להרכבה עצמית, הורדה, ניקוי קל והרכבה מחדש. יש להרכיבם למשך רוב שעות היום, אולם ניתן להסירם כדי לאכול ולצחצח שיניים לאחר מכן וזוהי מעלה משמעותית ביותר. תוכלו לשאול כל מי שהרכיב אי פעם גשר או קוביות בשיניים. זה הרבה יותר נוח, והרבה יותר בריא. לצורך התאמת ובניית מערכת הפלטות האישית של הלקוח יהיה צורך בפגישת התאמה, סט צילומים מלא ובנייה מיוחדת של הפלטות על פי הצילומים, המדידות וכמובן תוכנית הטיפול הרצויה. מדובר בהליך שלוקח מספר שבועות בדרך כלל, היות והפלטות מיוצרות בחו"ל, בחברות מקצועיות בודדות בעולם. לאחר מכן הליך הטיפול הוא קל ופשוט בהרבה, וכנראה שמשתלם הרבה יותר. מתעניינים בשיטה? אתם בהחלט צודקים. ויש לנו עוד הרבה מה לספר לכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...