Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך תוכלו לגרום לאנשים להצליח בעזרת הכשרת מנהלים?

איך תוכלו לגרום לאנשים להצליח בעזרת הכשרת מנהלים?
קרדיט: Canva

אימון מנהלים הוא תהליך של אימון פרטני למנהלים בכירים, שמטרתו למקסם את פיתוח האפקטיביות המקצועית. רוב החברות הגדולות משתמשות בפרקטיקה הזו. מאפיין ייחודי של אימון כזה הוא השילוב של יעדים עסקיים גדולים והתפתחות אישית של מנהיג עסקי. הודות לאימון מנהלים, אתם מקבלים הזדמנות מצוינת לשפר את הכישורים המקצועיים של הצוות שלכם. במהלך אימון מנהלים תוכלו להבין איך הוא עובד, איך להפוך למאמן מנהלים ובאילו מקרים יש צורך ליצור קשר עם מומחים בתחום.

מי הוא מאמן מנהלים?

מאמן מנהלים הוא לא רק מנטור לחיים, אלא איש מקצוע שעובד עם אנשים ספציפיים- בדרך כלל מנהלים, אך גם שאר עובדים מנוסים. משימתו העיקרית היא לעזור לאדם בהשגת מודעות עצמית, בירור מטרות, השגת התפתחות וחשיפת הפוטנציאל של עצמו. מאמן מנהלים אינו פסיכולוג או יועץ, הוא לא ייתן לכם עצות או יפתור לכם בעיה, זה עובד אחרת – דרך שאלות מובילות שבהחלט יובילו אתכם לתוצאה. המשימה של מאמן מנהלים היא לספק תמיכה ללקוח שלו, הוא ישאל שאלות, יאתגר, יעזור בהבהרות ויספק כלים שונים. לפעמים, ברשותכם, הוא יכול לתת עצות ולסייע בפרשנות של הערכות התנהגותיות.

מה מאמן מנהלים יכול לתת לכם?

היתרונות של אימון מנהלים הם עצומים. האם מישהו באמת יכול לטעון שהוא יודע בדיוק איך הוא עלול להיתפס על ידי אחרים וכיצד זה עלול להפריע ליכולת שלו להשיג את מה שהוא רוצה בארגון? האם למישהו בארגון שלהם יש חבר אמיתי שיכול לומר לו את האמת הקשה והקרה? חשבו בעצמכם: האם הייתם יוצאים מגדרכם כדי לתת משוב לעמית, למנהל, לדווח ולסכן את מערכת היחסים שלכם איתם? האם אי פעם לימדו אתכם איך להיות בוס גדול, עמית מעולה, מדווח ישיר נהדר, או שלימדו אתכם את המרכיב הבסיסי או המתכון לאושר ארגוני? בשביל זה יש מאמן מנהלים. בעוד שמטפל או פסיכולוג מייעץ יכולים לעזור בפתרון  בעיות בחיים הפרטיים, או קורס מנהיגות רגיל יכול ללמד אתכם על האיכויות הנדרשות עבור מנהיגים מוצלחים, אימון במהלך קורס אימון למנהיגות בוחן באופן בלעדי כיצד הלקוח מתפקד בהקשר של מקום העבודה, עוזר לו לחדד את הכישורים הדרושים כדי לנווט בהצלחה ברשת של קשרים ותחומים ארגוניים. מאחר וגורם רגשי הוא מנבא טוב יותר להצלחה במקום העבודה מאשר גורם אינטלקטואלי, אימון מנהלים הפך פופולרי ורלוונטי יותר. בעזרת קורס אימון למנהיגות ניתן לאסוף משוב על הלקוח מעמיתים, מנהלים, דיווחים ישירים – כדי לקבל מושג היכן הלקוח עשוי להיות מאותגר ולפתח תוכנית לפעולה מתקנת או שיפור התנהגות בעייתית. כדי לדעת איך להוביל את הלקוח לעבר ההצלחה העסקית שלו, תוכלו לרכוש את כל הידע הדרוש כדי להיות מאמן מומחה בבית הספר קוד האימון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...