Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך להתגרש ולהישאר בחיים?

איך להתגרש ולהישאר בחיים?
קרדיט - Canva

זוגות שנפרדים לא מצליחים להתמודד פעמים רבות עם הפרידה והקרע, ולכן כשאין להם אפשרות להשפיע ולשנות את רוע הגזירה הם מנסים לשלוט במה שאפשר – בהליך הגירושין עצמו. זאת מסקנה נוספת שאפשר להסיק מתיקי גירושין שהולכים ומסתבכים במקום להיפתר במהירות יחסית ולהבשיל להסכם גירושין מרצון ובהסכמה מלאה. המחלוקות שליוו את הנישואין עצמם יכולות להיגרר לתוך הגירושין ולכן נדרש במקרים כאלה עורך דין לענייני גירושין שיכול להתמודד עם הקשיים האלה ולהציג ניהול תיק יצירתי כדי לפתור זאת לטובת הלקוח. הפתרונות שמוצאים בדרך כלל נשענים על החוק ועל הגישה של שופט בית המשפט לענייני משפחה או הדיינים בבית הדין הרבני. עם זאת, חיוניים מאוד הגישה של עורך הדין שלכם, ניסיונו והיכרותו עם החוק ועם מה שהוא מאפשר כדי להניע את הגירושין שלכם בהתאם לאינטרסים שלכם. כדי להבין אילו אפשרויות עומדות בפניכם גם כשנראה לכם שהגירושין יהיו ממושכים וקשים, פנו להתייעצות עם משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את האתר  מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה.

מה צריך לדעת לפני שמתגרשים?

גירושים בהסכמה הם הדרך הקצרה והמהירה ביותר, וגם הזולה יחסית, להתגרש ולהתחיל מחדש את הפרק הבא בחייכם. אם מגיעים מראש להתייעצות עם עורך דין לגירושים הוא יסביר לכם שיש שלב שנקרא שלב יישוב הסכסוך שמחויב בחוק על מנת לנסות לגשר ביניכם. זה למקרה שלא ישבתם בעצמכם על הסכם גירושין שניסחתם לבד ורק הבאתם לאישור ולניסוח משפטי אצל עורך הדין. בהסכם כזה יוודאו תמיד שחשבתם על כל היבט וכל זכות של שני הצדדים, אחרת הוא לא יאושר בבית המשפט לענייני משפחה שיעביר את ההסכם למתן גט ברבנות. ההסכם חייב לקחת בחשבון גם חלוקת משאבים והתייחסות לכל הזכויות הכספיות והפנסיוניות, החסכונות והקרנות שיש לכם ולכן חשוב שתביאו אתכם את כל המידע הזה מראש. זה במקרה שבו אתם מחליטים להתגרש באמת בהסכמה ואין ביניכם מחלוקות.

מה קורה כשאין הסכמה?

מלבד שלב יישוב הסכסוך שהוא הכרחי על פי חוק כניסיון גישור ( ישוב סכסוך), יש אפשרות לנהל משא ומתן עוד בטרם יישמעו הדיונים בבית המשפט וסביר להניח שישלחו אתכם מביהמ"ש או ברבנות לנסות להגיע להסכמות כדי לחסוך מכם את ניהול התיק בערכאות. במקרה כזה עורך הדין שלכם ינהל את התיק לפי מיטב הבנתו וניסיונו על מנת לקדם את הגירושין ולהוכיח את טענותיכם בנושאים השנויים במחלוקת. זה נועד להשיג לכם את ההסכם הטוב ביותר ואת ההכרעה הצודקת שאינה מקפחת אתכם בכל היבט. כך נוהג עם לקוחותיו גם משרד עורכי הדין של שרון סגל שמנהל את האתר  מרכז המידע להליכי גירושין ודיני משפחה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...