Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך כותבים ברכה אישית מהלב?

איך כותבים ברכה אישית מהלב?
credit pixabay

על החשיבות שבכתיבת הברכה הנכונה

בין אם מדובר ביום הולדת, יום האהבה או יום נישואין – ישנה חשיבות גדולה בכתיבת ברכה אישית מהלב לאדם שאנחנו אוהבים. ברכה היא דרך מצוינת להביע אהבה, הערכה גדולה וחיבה לאדם שאנחנו אוהבים, דבר שאנחנו לא תמיד מוצאים אליו פנאי וזמן בשגרה. עם זאת, רבים מאיתנו מתקשים במציאת המילים הנכונות בזמן הכתיבה ולכן על אף הנכונות, לא מצליחים לכתוב את הברכה המושלמת לאדם שהם אוהבים. בשביל לסייע לכם במלאכת הכתיבה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יוכלו לעזור. בהצלחה!

התחילו בלחפש השראה

החלק אולי המשמעותי ביותר בכתיבת הברכה ליום הולדת או מועד מיוחד חגיגי אחר, הוא לנסות להבין מה אנחנו רוצים בעצם להגיד. לכן, עוד לפני שאתם מתמקמים בשולחן העבודה, התחילו בלחפש השראה. את ההשראה תוכלו לקבל משיחות בוואטסאפ עם האדם הקרוב, תמונות מטיולים וחוויות משותפות שצברתם במרוצת הזמן ואפילו – ברכות באינטרנט. ברכה מהלב צריכה להתייחס למה שהופך את האדם הקרוב אליכם לכל כך מיוחד בכלל ולכל כך מיוחד עבורכם. ולכן, הדבר הראשון שחשוב שתעשו, הוא להיזכר בכך.

בנו שלד כללי

אחרי שמצאתם קצת השראה, הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן. "שלד" למבנה הברכה יכלול את רצף הדברים שאתם רוצים להגיד בצורה מאוד מופשטת ובסיסית ואת אותן הנקודות שחשוב מאוד שלא תשכחו. כתיבת השלד תאפשר לכם לארגן את הדברים בצורה שהיא הגיונית לוגית ומהווה הכנה טובה במיוחד לכתיבה של הברכה בפועל.

כתבו טיוטה ראשונית

עכשיו כשיש לכם שלד, הגיע הזמן לכתוב את הברכה. התמקמו באזור שנוח לכם לכתיבה – בית קפה רגוע או לחילופין שולחן העבודה בבית האהוב, והתענגו על כוס משקה חם. עכשיו כשהסביבה שלכם מוכנה, תוכלו להתחיל במלאכת הכתיבה. מלאו את הדף בשטף וללא הפסקות ובכך תוכלו להנות מהכתיבה שהיא הכי אישית, מקורית ומיוחדת.

אחרי שתשלימו את כתיבת הטיוטה, תוכלו להמשיך ולבצע הגהה לברכה, לשנות מילים ולוודא שישנו קשר הגיוני בין הפסקאות והשורות. תוכלו כמובן להתייעץ גם עם אנשים שקרובים אליכם. לאחר המחשבה המעמיקה לבסוף תגיעו לגרסה המושלמת.

מגוון אפשרויות הכתיבה הוא אינסופי

האמת היא שאין ברכה אחת שהיא מושקעת ומיוחדת מהאחרות – ניתן להביע את עצמנו בשלל דרכים וצורות ולהביע דרכן את האהבה שאנחנו רוכשים לאדם הקרוב אלינו. ולכן, יכול להיות מדובר כמובן בברכה ארוכה ומרגשת, אך לחילופין תוכלו לכתוב ברכה קצרה ומשעשעת, ברכה בחרוזים ואפילו ברכה שמכילה כמה ציטוטים מעוררי השראה.

בסופו של דבר, מה שחשוב זה שבברכה שאתם כותבים תביעו את עצמכם, את התחושות שלכם ואת האהבה העמוקה שאתם רוחשים לאדם שקרוב אליכם. ברכה אישית מהלב תרגש את האדם הקרוב אליכם ותעשה לו הרבה שמח.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...