Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

איך כדאי להעביר כסף לחו"ל?

איך כדאי להעביר כסף לחו"ל?
קרדיט: Pixabay

העברת כספים לחו"ל היא פעולה שגרתית ופשוטה שאנחנו מבצעים מעת לעת בעבור בן משפחה ששוהה בחו"ל, עסקאות רכישה, טיולים לחו"ל ועוד. את העברת הכסף נרצה לבצע בצורה בטוחה, מהירה, יעילה ונגישה כאשר אנו נהנים משער ההמרה המשתלם ביותר. העברת כסף לחול דורשת המרת מטבע, עלינו להמיר את השקלים במטבע זר שתואם את מדינת היעד. חשוב לדעת שלא בכל מקום תקבלו את אותו שער המרה כך שקיימים מסלולי העברת כספים לחול שנחשבים משתלמים יותר וכאלו שמשתלמים הרבה פחות. כאן תמצאו הסבר מפורט אודות מספר שיטות להעברת כסף לחול עם דגש על השיטה המשתלמת ביותר.

מה חשוב לדעת לפני שמעבירים כסף לחול?

בין אם אתם מבצעים העברת כסף לחול לבן משפחה באופן חד פעמי ובין אם מדובר בהעברת כספים קבועה – עליכם להיות מודעים לעלויות הכרוכות בהליך. קיימים מסלולי העברת כסף לחול שנחשבים פשוטים ומהירים בעוד אחרים כוללים בירוקרטיה רבה, הסתעפויות והמתנה. הסכום אותו אתם מעבירים והתדירות בה מתבצעות העברות על ידכם מאפשרים לכם להתמקח לטובת קבלת שער המרה אטרקטיבי יותר. בהעברת סכומים גבוהים מ-2,000 דולר כדאי לוודא בחירה במסלול המשתלם ביותר.

העברת כספים לחול דרך הבנק

המקום בו רוב הישראלים מבצעים היום העברת כספים לחול היא הבנק. הם פונים באופן אוטומטי אל סניף הבנק בו מתנהל החשבון שלהם ומבצעים את ההעברה. תהיו אתם חכמים יותר ואל תמהרו לפנות אל הבנק מבלי לבדוק תחילה האם קיימות אופציות זולות יותר. הבנק הוא אכן גוף ממיר כספים שנחשב לאמין ויציב, אך במקרים רבים תשלמו עמלות גבוהות לחינם. העברת כסף לחול דרך הבנק דורשת מכל לשלם עמלה העברה, עמלה המרה, עמלת שער.

העברה והמרת כספים לחול דרך חברות פרטיות

חברות פרטיות שעוסקות בהעברת כספים לחו"ל מצליחות להתחרות בבנקים, להציע שערי המרה נמוכים ולהוביל הורדת מחירים בשוק. העברה של כסף לחול דרך חברה פרטית עשויה לחסוך לכם הרבה כסף. כאשר מדובר בהעברה של סכום גדול או העברה קבועה ההחלטה לא לבצע את ההעברה דרך הבנק משתלמת. כל שעליכם לעשות בשביל להעביר כסף דרך חברה פרטית או לקבל הצעת מחיר זה לפנות אל נציגי החברה. השירות בחברות הישראליות ניתן בחו"ל, העברות מתבצעות במהרה ורמת האמינות גבוהה. חברת Top Rate הישראלית ידועה כאמינה, יעילה, מהירה ובעיקר כזו שמציעה שערי המרה משתלמים במיוחד. אם אתם מעוניינים להעביר כספים לחול באופן קבוע או חד פעמי משתלם לכם להתקשר בקביעות עם Top Rate הישראלית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
שחזור דיסקים קשיחים לחברות ניהול נכסים
עבור חברות ניהול נכסים, המידע שיש ברשותן קריטי להצלחתן; פרטי...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...
טיפים להתמודדות חכמה עם תביעת לשון הרע שהוגשה נגדכם
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
שחזור מידע בירושלים
כך תפעלו כשהקבצים החשובים לכם נעלמו [פתרון] איבוד מידע חשוב הוא...
הבחירה המושלמת לגבר המודרני
רשת סוואג 69, שהוקמה בשנת 2017 על ידי מעצב האופנה...