Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility MEKOMONET-->

אות הוקרה לעמותת אלווין ישראל בכנס ירושלים לעסקים

אות הוקרה לעמותת אלווין ישראל בכנס ירושלים לעסקים
קרדיט צילום: פיני קבסה

עמותת אלווין ישראל הפועלת כבר 4 עשורים להשתלבות אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית,  נבחרה לקבל אות הוקרה מיוחד בכנס ירושלים לעסקים JBC. על פעילותה להשתלבות אנשים עם מוגבלות בעבודה בשוק הפתוח ובמסלולי ההכשרה שהיא מקדמת באקדמיה ובהכשרות מקצועיות כהכנה לתעסוקה בשוק החופשי.

 

באירוע שהתקיים במלון ורט ירושלים,  השתתפו  ראש עיריית ירושלים משה לאון,  בכירים במשרדי ממשלה ,  עיריית ירושלים,  אנשי עסקים  ובעלי עסקים בעיר.  את אות ההוקרה קיבלו בשם אלווין ישראל מר דוד מרקו,  מנכ"ל בכיר,  ונורה גרשונוף מנהלת אזור ירושלים והדרום בעמותה.

 

פיני קבסה, מפיק כנס  ירושלים לעסקים JBC אמר כי: "החיבור בין המגזר העסקי לבין עמותות המסייעות לאנשים עם מוגבלות הינו חשוב ביותר ביותר והוא צריך להימשך באופן בלתי פוסק. העלאה על נס של הנושא עצמו והעוסקים במלאכה החשובה הייתה מאוד חיונית כדי שתראה גם בכנס זה".

 

נורה גרשונוף, מנהלת אזור ירושלים ודרום באלווין ישראל:"אלווין ישראל  החלה את דרכה לפני 4 עשורים בעיר ירושלים והיא מחוברת שורשית לעסקים ולמוסדות החינוך והאקדמיה בעיר.  אנו מקבלים את אות ההוקרה עבור שיתוף פעולה והפעלת תוכניות הכשרה עם מוסדות אקדמיה בעיר,  ביניהם : האוניברסיטה העברית, מכללת דוד ילין ובצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים.  במסגרת שיתוף הפעולה פתחנו קורסי הכשרה מקצועיים לאנשים עם מוגבלות קוגניטיבית, במסגרתם אנו מכשירים אותם להשתלבות בעולם התעסוקה.

בנוסף, אלווין ישראל הובילה ומובילה מרכזי הכנה והכשרה לעולם העבודה למגוון מקצועות כגון: עוזרי שיננית בשת"פ עם בית הספר לרופאה  בהדסה, עוזרי שף בשת"פ עם מכללת טעמים ועוזרי גננות בשת"פ עם ויצ"ו ועם מכללת דוד ילין, זאת לצד קורסים והכשרות ייחודיים  בתחום המלונאות וההסעדה  כדוגמת לימודי בריסטה ולימודי טבחות.

 

מרגלית פילר,  מנכ"לית אלווין ישראל: "מאז הקמת אלווין ישראל חרטנו על דגלנו את נושא ההשתלבות בחברה לאנשים עם מוגבלות בדגש על הכשרה והשתלבות תעסוקתית וחברתית.  במהלך השנים שילבנו בתעסוקה,  בשוק החופשי,  אלפי אנשים עם מוגבלות,  במגוון משרות.  בעיר ירושלים מועסקים כרגע כ- 600 אנשים עם מוגבלות בבתי מלון, בתי קפה, משרדי ממשלה, בכנסת, בבית המשפט ובעיריית ירושלים.  כחלק מפעילותנו להשתלבות עובדים אנו מעניקים תו "מעסיק פותח" למאות עסקים ברחבי ירושלים אשר נתלים בגאווה על חלון בית העסק ובכך "מצהירים" –  אנחנו עסק חברתי המעסיק אנשים עם מוגבלות!.  אנו מודים למר פיני קבסה מחברת "מסר אחד" וליתר מארגני ושותפי האירוע שראו בנו ראויים לאות הוקרה.  עבורנו זו דרך חיים עבור אנשים עם מוגבלות זו הזדמנות לחיים".

 

"אחרי הקורונה אנו עדים לחוסר גדול  בכוח אדם בתחום המסעדנות והמלונאות אנו קוראים לבעלי עסקים לפנות אלינו והצוותים המקצועיים של אלווין יסייעו למצוא את העובדים המתאימים להם תוך ליווי תעסוקתי.  מוסיפה פילר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הטיפים שיעזרו לכם לבחור רופא שיניים מתאים
הבריאות שלנו היא לא משהו שאנחנו יכולים לשחק איתו, וודאי...
מלון יהודה, המקום האולטימטיבי לבלות בו הקיץ עם כל המשפחה
פעילויות קיץ לילדים  בריכת שחיה חצי אולימפית בריכת ילדים משחקיה...
"השתדלנו להפגיש את הקוראים עם בני אדם"
הסופרים יאיר אגמון ואוריה מבורך נפגשו השבוע עם נשיא המדינה...
איך להפוך את ערב החברה לא רק למהנה אלא גם למגבש?
אם אתם רוצים לתכנן עבור העובדים שלכם ערב חברה, שלא...
אחזקת מגוון מבנים בצורה מקצועית
ניהול ואחזקת מבנים הם מרכיבים קריטיים בהבטחת איכות החיים והערך...
להחזיר את הזמן לאחור- ככה תעשו את זה
לפני הכל, לא התכוונו ללמד אתכם לבנות מכונת זמן כי...
תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים
בעת תכנון העתיד המשפחתי והבטחת זכויות היורשים, יש חשיבות רבה...
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי חברי הקהילה מכל רחבי הארץ 8 באוגוסט בבנייני האומה
כנס האנימה והמנגה הגדול של הקיץ אליו צפויים להגיע אלפי...
סדנת ההדפס הירושלמית חוגגת 50 שנה להווסדה!
סדנת ההדפס ירושלים: פתיחה: יום שישי, ה- 19.7.2024 בשעה :...
גדר מעוצבת - הדרך המושלמת לשדרג את הבית
גדר אלומיניום מעוצבת היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שרוצה להוסיף...