הלוויתם כסף ואין סימן להחזר? אל תוותרו

הלוויתם כסף ואין סימן להחזר? אל תוותרו
קרדיט - Canva

לרוב, כאשר מדובר על מתן הלוואות, אנו חושבים בעיקר על גופים גדולים בעלי כוח רב כמו בנקים או חברות אשראי שיש להם דרכים ויכולת לגבות את המגיע להם. יש גם לא מעט מקרים הם אדם פרטי מלווה כסף לחבר או קרוב משפחה. אם הלוויתם כסף לאדם ואתם לא רואים סימן להחזר ההלוואה, או שיש התחמקות של הלווה אל תוותרו. התייעצו עם עורך דין גביית חובות מה לעשות. אם זה אדם שניתן לדבר איתו, יתכן שתוכלו להגיע להסדר מחוץ להוצאה לפועל או בית המשפט. זוכים וגם חייבים רבים מעדיפים לסגור את הדברים ביניהם בניהול מו"מ והגעה להסכם. יתכן שתוותרו במסגרתו על חלק מהסכום או תפרסו אותו לתשלומים רבים יותר אך הדבר יכול להית משתלם. אם לא ניתן להגיע להסדר, עורך הדין ילווה אתכם בכל ההליכים מול ההוצאה לפועל.

לעבור את הגירושין ללא רעידת אדמה- זה אפשרי

גירושין הם ללא ספק תהליך מטלטל. גם התהליך עצמו מורכב ולא בהכרח נעים וגם העובדה שחיי כל בני המשפחה הולכים להשתנות לאחר שהכל מסתיים מטרידה רבים. לכן, כדאי להקל על עצמכם ככל האפשר בתהליך. הדבר יביא לכך שלא תבזבזו אנרגיות מיותרות במהלך הגירושין וגם לאחר מכן יהיה קל יותר לכולם להתמודד עם המציאות החדשה. היום זוגות רבים בוחרים להתגרש מחוץ לבית המשפט בהליך גישור ולהגיע להסכם גירושין בדרך זו. את ההליך חשוב שיוביל עו"ד גירושין בעל ניסיון רב הן בייצוג בבית המשפט והן בהובלת הליכי גישור. כך תדעו שההסכם בנוי כך שיקבל בסופו של דבר גם את התוקף המשפטי מבית המשפט.

תפקידיו של עורך דין לענייני משפחה

משפחה היא אמנם מסגרת קרובה אך היא גם מסגרת מורכבת שגם בה יכולים להתעורר עניינים הדורשים בירור או טיפול משפטי. עורך דין לענייני משפחה הוא הכתובת לטיפול בכל נושא הצץ בתוך המשפחה הדורש עזרה של אדם המתמחה בדיני משפחה. רבים מכירים עורך דין לענייני משפחה בתור עו"ד גירושין. אמנם ליווי הליכי גירושין הוא חלק מרכזי בעבודתו אך לגמרי לא היחיד. אצל עורך דין לענייני משפחה ניתן (ואף מומלץ במקרים רבים) לערוך הסכם ממון לפני הנישואין, הסכם שיקל על חלוקת הרכוש במקרה של גירושין. נושא לא פשוט אחר הוא כל הקשור לירושות וצוואות, החל מעריכת צוואה ועד קיום צוואה או חלוקת עיזבון ללא צוואה. עורך הדין עורך גם הסכמים לידועים בציבור, למעוניינים בהורות משותפת ועוד.

משרד עו"ד אליוב גרין מתמחה במשפט האזרחי מסחרי, כולל מקרקעין על נושאים שונים שהכולל התחום, ענייני משפחה, הליכי הוצאה לפועל וחדלות פירעון ועוד. בזכות ניסיון רב שנים מקבלים לקוחות המשרד את הטיפול הטוב ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קבלת החזרי מס מהמדינה: כך תעשו את זה
לאורך השנים אנו משלמים מיסים שונים למדינה, בין אם זה...
כיצד בוחרים מגש פירות?
מגש פירות מהווה כיום את המתנה האידיאלית עבור כל אדם....
דיקור סיני: שיטת טיפול שהוכיחה את עצמה אלפי שנים
עבורנו הרפואה הסינית נחשבת לדבר חדש יחסית. למרות שיש מטפלים...
איך נעצב את סביבת העבודה המנצחת לעובדים מהבית
הייתה זו מגיפת הקורונה אשר האיצה תהליכים שכבר התחילו מזמן....
רוצים לרכוש דירה בתל אביב? כך תעשו זאת נכון
לא במקרה רבים כל כך רוצים להתגורר בתל אביב. לעיר...
מאות עולים ירושלמים חדשים מסכמים את השנה העברית בשני אירועים מיוחדים למענם ביוזמת עיריית ירושלים וארגון 'נפש בנפש'
מעל 800 עולים חדשים מכל רחבי העולם, אשר בחרו לבנות...
נפגעתם חלילה בתאונת דרכים? אל תתמודדו לבד
תאונת דרכים מקבלת התייחסות שונה מסוגים אחרים של תאונות כמו...
למדת מיקרובליידינג? קבלי אספקה קבועה של ציוד
כל מי שלומדת מקצוע בתחום האסתטיקה יודעת שהכי חשוב למצוא...
מה צריך לעשות כדי להפוך למדריכי הורים טובים?
כל מה שקשור להדרכת הורים תמיד היה נראה לכם מעניין?...
מה עושים עם עשן במפעל
כמה עשן יש בבית שלכם?  אין בית שאין בו עשן,...
דילוג לתוכן